Hoppa till huvudinnehållet
Coronaviruset

Ministern manar till fortsatt distansarbete

Håll i och håll ut. Det var budskapet till arbetsgivarna när arbetsmarknadsminister Eva Nordmark höll presskonferens om coronapandemins effekter på arbetsmiljön.

bild på Marianne Zetterblom

Marianne Zetterblom

Mer om Coronaviruset

Senaste om Mer om arbetsmiljö