Hoppa till huvudinnehållet

Det hybrida kontoret

Kursinformation
Välj datum:
Kursstart: 13 feb 2024 - 13 feb 2024
Plats: Distansutbildning via dator., Internetuppkoppling krävs.

Det hybrida arbetssättet innebär både utmaningar och möjligheter, och i samband med att många svenska företag återgått till arbetsplatsen har hybridkontoret blivit en del av vardagen. Men är ni på rätt spår med det hybrida arbetssättet? Har ni koll på alla regler och risker? Hur fungerar ledarskapet?

Med den nya lärarledda distansutbildningen DET HYBRIDA KONTORET får ni kunskap om de bästa förutsättningarna för trivsel och engagemang, både på kort och lång sikt. Ni får också hjälp med vad som skapar teamkänsla och psykologisk trygghet i arbetsgrupper där medarbetarna inte alltid är på samma plats. 

Utbildningen vänder sig till HR, chefer och skyddsombud. 

Efter utbildningen ska du ha:

  • förståelse för grunderna för arbetsmiljöarbetet i det hybrida kontoret
  • kännedom om olika roller
  • kännedom om risker och möjligheter med det hybrida kontoret
  • ökad förståelse för begreppen psykologisk trygghet och professionell och social isolering
  • ökad kännedom om hur ledarskapet påverkas i det hybrida kontoret.

Registrera en eller flera deltagare

Du måste ange ett förnamn
Du måste ange ett efternamn
Du måste ange en giltig e-postadress
Ange kursdeltagarens e-postadress.

4.800 kr
exkl. moms

Registrera fler deltagare genom att fylla i formuläret igen.

Är ni fler än fyra från samma företag som ska boka detta kurstillfälle, kontakta oss på utbildning@prevent.se så hjälper vi till.

Slutför registreringen och genomför betalning av utbildningen i varukorgen.

Tillagda deltagare